Caminada pels paratges de la Fou de Bor
Caminada pels paratges de la Fou de Bor
- https://www.riucerdanya.cat/actualitat/agenda/caminada-pels-paratges-de-la-fou-de-bor
- Caminada pels paratges de la Fou de Bor
- 2026-08-16T10:15:00+02:00
- 2026-08-16T20:00:00+02:00
- Caminada pels paratges de la Fou de Bor
Data: diumenge, 16 d'agost de 2026
Una proposta de natura per descobrir un dels espais més singulars de la Cerdanya
El diumenge 16 d’agost es farà una caminada pels paratges de la Fou de Bor, una activitat inclosa dins de la programació de la Setmana Cultural de Bellver de Cerdanya.
La sortida serà a les 10.15 h i el punt de trobada serà la plaça de Bor, des d’on començarà el recorregut per aquest entorn natural de gran interès paisatgístic.
La Fou de Bor és un dels espais naturals més característics de la zona, conegut especialment pel seu conjunt de cavitats i per l'entorn forestal i muntanyós que l'envolta. La caminada permetrà descobrir aquest paisatge i apropar-se a un dels indrets més singulars de la Cerdanya.
L'activitat és de participació gratuïta, però cal fer inscripció prèvia obligatòria a l'Oficina de Turisme de Sant Roc.
Informació de l'activitat
- Hora: 10.15 h
- Punt de trobada: plaça de Bor
- Activitat: caminada pels paratges de la Fou de Bor
- Preu: gratuït
- Inscripció: obligatòria
- Organitza: Setmana Cultural de Bellver de Cerdanya
La Fou de Bor és, a més, un espai especialment interessant per als amants del senderisme i de la natura, amb diversos itineraris que permeten descobrir l'entorn.
Una bona proposta per gaudir del paisatge de la Cerdanya a ple estiu i descobrir un dels seus racons naturals més emblemàtics.
- Quan 16/08/2026 de 10:15 a 20:00
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal